Milani – Hi-Tech

Kollektion: 3D Holographic

Klockan är lite över nio och jag förbereder ett holofredagsinlägg. Är trött som en gnu och ska nog hoppa i säng så fort jag är klar. Jag har kommit in i ett jättebra tränings-mode men idag gick det bara inte. Det fick bli en vilodag. Det var som att hela kroppen sa ifrån att jag inte skulle orka gymma idag. Fast innerst inne var jag jättetaggad. Får se om jag hinner imorgon istället. Hoppas.

Jag har ikväll lackat med ett grönt hololack tack vare att det är holofredag och St.Patrick’s Day på söndag. Sminkan kör grön vecka och Skimmerskuggan håller som vanligt i Holofredagen.

Så här då. Jag ba shit va snyggt det här va då. Jag hade en aning om att det skulle vara tjusigt men att jag skulle bli så här hänförd. Nej, det trodde jag inte. Det är ingen linjär galen regnbåge men den gröna färgen är så underbar. Ljus men inte blek. Vårig, glad och ganska poppig. Holoeffekten är scattered som man så fint säger och det gnistrar väldigt fint. Om man ska köpa ett lack ur Milanis sex lack i kollektionen så är detta valet, helt klart.

Dessvärre såg jag först nu att ett dumt strå hängde med på nästan alla bilder. Irriterande men det bjuder jag på. 🙂

Applicering: Täcker bra med tre lager men VNL kan man se i vissa vinklar men inget som stör. Ok torktid men man får använda ganska tjocka lager så det torkar segare än vissa andra holosar.

 

English:

3D Holographic

Oh my, this is so cool. This must be the choice from the collection if you could only buy one. I show you Hi-Tech today because Sminkan is having a green week since it’s St. Patrick’s Day on Sunday and it’s also Holo Friday at Skimmerskuggan.

Hi-Tech has scattered holo and a beautiful happy green shade. Light but not pale. Happy and so perfect for spring.

Application: Three coats and ok dry time. Good formula as well.

 

Milani - HI-Tech 01

Milani - HI-Tech 02

Milani - HI-Tech 03

Milani - HI-Tech 04

Milani - HI-Tech 05

Milani - HI-Tech 06

Milani - HI-Tech 07

 

15 reaktioner på ”Milani – Hi-Tech

  1. Helt klart det bästa ur den kollektionen. Jag gillar scattered holos. Också. Jag gillar ju alla holos… Men jag tycker ibland det mer glittriga är skönt för de är fina i alla typer av ljus.

  2. Ibland behöver det inte vara så holografiskt för att vara fint, bara det där glittret som ger en ytterligare dimension är ju riktigt läckert!

  3. Föll handlöst som en fura för det här…såååå vackert!!!
    Är själv väldigt förtjust i just shattered holos så jag funderar på köp av en eller flera av Milanis lack..

  4. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

