Pretty Serious – Viscous Vampire

För några veckor sedan fick jag ytterligare några lack från Norway Nails att testa och visa upp här på bloggen. Två har jag visat och nu var det dags för Pretty Serious. Det är nog det märket som lockat mest av alla indie-märkena. Viscous Vampire är ett djuprött jelly med massa olika glitter i. Jag tycker jag kan se mindre hexagonaler i fuchsia och även mikroglitter. På nageln är det döläckert. Färgen är så extremt djup och glittret glöder i lacket. Otroligt snyggt och sexigt.

Det ser lite platt ut på mina bilder och det gick inte alls att fånga hur färgstarkt och snyggt det här är. Det är mycket mer djuprött i verkligheten. Jag kan varmt, varmt rekommendera det här.

Applicering: Fantastiskt bra formula. Det glider på som flytande smör och det räcker med två lager. Torktiden är även den bra och snabb.

 

English:

Norway Nails sent me Viscous Vampire some weeks ago with three other polishes. Now it was the time for me to try Pretty Serious for the first time. My first impression is just wow. Viscous Vampire has a deep red jelly base with glitter in different sizes in what I can see, fuchsia. Very cool. On the nail this looks so sexy and hot. The color is so bright but it was impossible to capture. It looks more boring red in the pictures but it has so much depth. The glitter glows in the jelly and I like this so much.

Application: Fantastic formula. Like butter. Good coverage in two coats and the dry time is good.

 

Pretty Serious - Viscous Vampire 03

Pretty Serious - Viscous Vampire 01

Pretty Serious - Viscous Vampire 05

Pretty Serious - Viscous Vampire 06

Pretty Serious - Viscous Vampire 08

Pretty Serious - Viscous Vampire 10

 

11 reaktioner på ”Pretty Serious – Viscous Vampire

  1. Vackert som en blomsteräng på sommaren(vilket jag längtar efter att se ute nu!). Fick hem mina första Pretty Serious igår. Ska bli kul att prova. Dom ser otroligt lovande ut i flaskorna.

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

