IsaDora – Meadow

Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

IsaDora släppte alldeles nyligen tre nya krämlack med pastellfärger och Meadow är ett av dom. Jag passar på att visa det idag då Karin på Vacker & Underbar kör härlig Grön Onsdag. Meadow är galet ljust och härligt mintigt. Dösnyggt på naglarna  och förmodligen min favvo av de tre lacken. Det är klädsamt som sjutton och så vårsnyggt.

Applicering: Två lager som är relativt enkla att applicera. Om möjligt lite tjockt. Det torkar snabbt och ser jämnt och bra ut på nageln.

 

English:

Spring 2013
Sent for review

IsaDora recently released three new cremes in light colors. Meadow is one of them and I show you this today since it’s Karin’s Green Wednesday. What a lovely light green. It’s a mint shade and it looks great to my skin tone. I really love this and this will be perfect for both spring and summer.

Application: Smooth formula and covers in two coats. Fast dry time.

 

IsaDora - Meadow 03

IsaDora - Meadow 04

IsaDora - Meadow 05

IsaDora - Meadow 06

IsaDora - Meadow 07

IsaDora - Meadow 09

IsaDora - Meadow 02

 

15 reaktioner på ”IsaDora – Meadow

  1. Min första reaktion var,…. Jädras såååå skitsnyggt!!!
    Och när jag kollar igen,…..jag vill HAAAAAAAA 😀

    Jätteläcker färg verkligen!!

  2. Ping: Vacker & Underbar » Grön onsdag: Zoya – Ray

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

