Depend – 2056 Razzle Rose

Kollektion: Mirage, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter att visa Mirage-lack och nu var det dags för det ljust rosa Razzle Rose. Jag prickar in det på en torsdag så att jag återigen kan delta i Pink Thursday som Princessemma håller i.

Razzle Rose är fint när man tittar på det. Det är ljust rosa med foilfinish och i lacket kan jag ana glitter här och där i mörkare rosa. Lite väl grovkornig finish kanske. Sminkan påpekade det och jag kan hålla med. Jag är kluven. Det är liksom lite blekt och intetsägande på ett sätt men ändå är det fint på naglarna. Jag kan inte bestämma mig för om det är sött eller tantigt. Vad tycker ni?

Sedan måste jag återigen be om ursäkt för att jag är kass på att svara på kommentarer. Jag har verkligen inte hunnit utan har prioriterat att få till inlägg. Hoppas ni har överseende ett litet tag till. Jag ska försöka hinna med detta till helgen.

Applicering: Som de övriga jag har testat i kollektionen är det smidigt att måla med. Här har jag använt tre lager och det torkar snabbt.

 

English:

Mirage, Spring 2013
Sent for review

I continue with the Mirage polishes and this time I will show you the rose pink Razzle Rose. It’s both cute and grandma-looking. I can’t decide how I feel about it. It’s rather pale but I think I like it anyway.

It has a foilfinish and some glitter in darker pink and shines a lot but I feel that it’s a bit too chunky.

Application: Great formula and good dry time. I used three coats.

 

Depend - 2056 Razzle Rose 05

Depend - 2056 Razzle Rose 07

Depend - 2056 Razzle Rose 08

Depend - 2056 Razzle Rose 09

Depend - 2056 Razzle Rose 03

Depend - 2056 Razzle Rose 04

 

11 reaktioner på ”Depend – 2056 Razzle Rose

  1. Min första tanke var att nej det här var inget vidare, men vid en liten titt till så kanske det inte är helt galet i alla fall. Lite gammelrosa och ska nog inte avfärdas vid första blicken.

  2. Det ser helt okej ut på dina bilder, men jag misstänker ändå att jag inte kommer att bli förtjust när jag testar min flaska. Sådana här rosa brukar inte gå hem hos mig.

  3. Håller med, ett svårt fall.Tror att man kan njuta av det ett par dagar i stöten, men sen åker det av. Det är ingen fara med att du inte svarar alltid, vad finns det liksom att säga om det inte är en specifik fråga eller mer resonerande kommentar.

  4. Ping: IsaDora Pastel Graffiti Nails swatches | ClawsInColor

  5. Ping: Depend Mirage Collection Spring 2013 Summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

