Depend – 2029 Charm Pink

Kollektion: Holographic Collection, Våren 2012

Idag bjuder jag på ett trist lack för att fira denna holofredag och långfredag. Så skönt att ha varit ledig. Har pysslat om mina stackars naglar idag. Kapat, filat, oljat och polerat. De är så korta de kan vara och då vill jag inte slösa på något favoritlack utan valde ett blekt rosa hololack från Depend. Det är fel att säga att detta är fult men det är ganska blekt rosa och händelselöst. Jag hade sol här hela förmiddagen men segade och började inte lacka förrän det var helt mulet. Ganska typiskt mig. 🙂

Jag har fått hem halva China Glaze Hologlam men avvaktar tills naglarna fått lite längd igen. Men åh, vad sugen jag är på att ge mig på dom.

Applicering: Lätt att måla med men skirt. Fyra lager men snabb torktid.

 

English:

Holographic Collection, Spring 2012

This holo friday I have a pale and kinda boring polish to show you. I have cut my nails to shorties and didn’t want to use any favorite holo. I will show you China Glaze Hologlam and other fun holos when my nails are longer again.

Charm Pink is a pale pink holo and the effect is not that strong. A little cute but not thrilling at all.

Application: Good formula but sheer. I needed four coats but the dry time is good.

 

Depend - 2029 Charm Pink 03

Depend - 2029 Charm Pink 04

Depend - 2029 Charm Pink 05

Depend - 2029 Charm Pink 06

Depend - 2029 Charm Pink 01

Depend - 2029 Charm Pink 02

 

6 reaktioner på ”Depend – 2029 Charm Pink

  1. Såg fesigare ut än vad jag hade föreställt mig, inte kommit igenom de rosa nyanserna än i denna kollektionen. Men så farligt tycker jag inte att det var.
    Glad Påsk!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

