Zoya – Trixie

Kollektion: Extreme Collection

Annika på Nails by Noir skrev ett inlägg om att vi inte ska glömma våra gamla och redan testade lack. Oftast lackar man med det som är nytt men tänk så många godingar man har som man har glömt av. Därför blir det ett inlägg med Trixie idag som jag visade våren 2011. Jag bar ju det under Happy Birthday och slogs återigen av hur snyggt det är med ett enkelt silverfoil.

Applicering: Här har jag två lager men det blir nog bäst med tre. Rätt ok formula, möjligen lite rinnigt. Torktiden är normal.

 

English:

Extreme Collection

Annika at Nails by Noir wrote about that we shouldn’t forgot about our old and already tested polishes. Often I paint once and then I but the polishes in Helmer and forget about them. We should pick up the oldies once in a while and blog about them to remind us of all the beauties out there that are not new.

I showed you Trixie in 2011 and some days ago I wore it beneath Deborah Lippmann Happy Birthday. I just wanted to remind you about this simple but very nice silver foil. 🙂

Application: Two coats here. Maybe three had been even better. Ok formula, maybe a bit runny. Normal dry time.

 

Zoya - Trixie 01

Zoya - Trixie 02

Zoya - Trixie 03

Zoya - Trixie 04

Zoya - Trixie 05

 

7 reaktioner på ”Zoya – Trixie

  1. Kul att du uppmärksammade mitt inlägg! 🙂
    Det här var snyggt. Kanske skulle kunna bli en ersättare till min favorit IsaDora Silver sparkles som jag använder jämnt i mina smycken. Tyvärr är flaskan så liten på IsaDoras lack.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

