Depend – 2058 Sheer Violet

Kollektion: Mirage, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag har äntligen lyckats bygga upp ett litet arkiv med lackbilder. Det känns väldigt bra att ha det då det ibland blir lite stressigt att hinna lacka om varenda kväll. Igår hann jag t. ex. inte lacka om då jag firade min sambo som fyllde år. Jag hade pratat ihop mig med hans föräldrar som kom på kvällen och överraskade. Sedan åkte vi till Borås och åt på La Copita, den bästaste restaurangen i stada. Den kan jag rekommendera varmt om ni har vägarna förbi Borran. 🙂

Jag lackade med Sheer Violet i förra veckan. Ett ok lack men inte heller detta föll jag för helt. Det är klart bättre än Fairy White och Shattered Silver men fortfarande lite för blekt för min smak. Jag hade önskat fler mörka nyanser i kollektionen. Jag sparar på Golden Black då jag är säker på att det är favoriten. Tänk fler lack som det i kollektionen. Det hade varit något.

Ljust lavendellila med mikroglitter i bl. a rosa och blått. Ok men inte mer.

Applicering: Lätt att måla med och tre lager. Torktiden är snabb.

 

English:

Mirage Collection, Spring 2013
Sent for review

Here’s another Mirage polish and this one is the lavender one. Kinda pale. I like this better than Fairy White and Shattered Silver but it’s no favorite. I would love it if there had been more darker colors in the collection.

It has nice shimmer and micro glitter in pink and blue.

Application: Good formula and three coats. Good dry time as well.

 

Depend - 2058 Sheer Violet 03

Depend - 2058 Sheer Violet 04

Depend - 2058 Sheer Violet 06

Depend - 2058 Sheer Violet 07

Depend - 2058 Sheer Violet 01

 

 

3 reaktioner på ”Depend – 2058 Sheer Violet

  1. Ping: IsaDora Pastel Graffiti Nails swatches | ClawsInColor

  2. Ping: Depend Mirage Collection Spring 2013 Summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

