IsaDora – Aquatic

Kollektion: Aquatic, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Kom precis på att det blev lite mycket IsaDora på en gång. Saken är den att jag ville delta i Lindas Blå Måndag och Aquatic var ju bara perfekt för det ändamålet.

Aquatic är det riktigt mörkblåa lacket i kollektionen med krämfinish. Mörkare än mina bilder visar. Kan även ha en släng av crelly för det är så himlans blankt. Marinblått och kanske inte det mest unika men blått är alltid snyggt och speciellt i den här nyansen.

Applicering: Här får man ha tungan rätt i mun. Ovanligt rinnigt för att vara IsaDora. Jag fick ta det väldigt försiktigt så att det inte pölade sig vid nagelbanden. Man klarar sig med två lager och torktiden är normal.

 

English:

Aquatic Collection, Summer 2013
Sent for review

IsaDora once again but I wanted to join Linda on her Blue Monday. Aquatic is a perfect Blue Monday polish. Dark navy blue creme with high shine. Is it a crelly? I think it’s a nice color but not unique. It’s darker irl.

Application: Runny so you have to be really careful applying this. Two coats is enough and the dry time is normal.

 

IsaDora - Aquatic 03

IsaDora - Aquatic 04

IsaDora - Aquatic 05

IsaDora - Aquatic 06

IsaDora - Aquatic 07

IsaDora - Aquatic 01

IsaDora - Aquatic 02

 

13 reaktioner på ”IsaDora – Aquatic

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

