Rainbow Honey – Koi Pond

Idag blir det kort text. Känner mig som en urvriden hängig disktrasa. Ganska trött alltså. 😉

Kommner ni ihåg när jag visade Koi Pond över China Glaze Sea Spray? Jag kände redan då att jag ville testa över mörkblått så jag passade på när jag bar Aquatic. Jag slängde i en droppe Seche Restore i lacket som var väldigt segt förra gången. Nu var det mycket lättare att måla med. Visst blev det mycket bättre över Aquatic? Koi Pond är ett utskick från Norway Nails.

 

English:

A while ago I put Koi Pond over China Glaze Seaspray. I wasn’t completely satisfied with the result so I wanted to try it over a dark blue. Yesterday I put one drip of Seche Restore in Koi Pond and painted one coat over Aquatic. Much better. Koi Pond was sent for review from Norway Nails.

 

Rainbow Honey - Koi Pond II 02

Rainbow Honey - Koi Pond II 03

Rainbow Honey - Koi Pond II 04

Rainbow Honey - Koi Pond II 06

Rainbow Honey - Koi Pond II 07

Rainbow Honey - Koi Pond II 01

 

13 reaktioner på ”Rainbow Honey – Koi Pond

  1. Gillade det nog mer över Seaspray faktiskt 🙂 men det beror nog på att glittret blir lite tydligare. Färgkombinationen var dock härligare i denna. Snyggt oavsett.

  2. Mycket bättre. Jag har problem med rainbow honeys flaskor. jag tycker de är så fula så hittills har jag inte ett enda av deras lack. 😀

  3. I love the way the black ‘glitter’ makes it look like there are ‘dark holes’ in the polish – very unique. Problem is – no chance I’ll ever find this in the UK… 😦 I like your pictures with the black background by the way – I think that works very well!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

