Gina Tricot – Pistage Dream

Det är min 34-årsdag idag. Känner mig verkligen inte som 34. Möjligtvis som 24 men det är väl bra va? 😀 Mitt inlägg denna födelsedag är inte så rafflande men jag bär inte denna bleka skapelse idag som tur är. Jag har ett roligare lack på naglarna för att fira min dag.

Det är ju även Karins Gröna Onsdag och mitt bidrag är Pistage Dream som jag tvunget skulle ha. Lacket är avokadogrönt med subtilt skimmer i mörkare grönt. Tyvärr syns inte skimret så mycket utan det ser mest blekt ut. Alltså, det är fint men jag gillar poppigare gröna.

Applicering: Bra formula och man klarar sig nästan på två lager. Men det fick bli tre på vissa naglar. Torktiden upplevde jag som normal.

 

English:

It’s my birthday today! Yay or…I turn 34 but I feel like 24. That’s a good thing, right? 🙂

It’s also Karin’s Green Wednesday and I have a pale green for you today. I don’t wear this today, I have a better polish on my nails to celebrate. Pistage Green looks like avokado and has subtle shimmer in darker green. The shimmer isn’t that visible and I think it looks a little boring.

Application: Good formula, 2-3 coats and normal dry time.

 

Gina Tricot - Pistage Dream 02

Gina Tricot - Pistage Dream 03

Gina Tricot - Pistage Dream 04

Gina Tricot - Pistage Dream 01

 

20 reaktioner på ”Gina Tricot – Pistage Dream

  1. Stort GRATTIS på din dag! Hipp hipp hurra! 🙂
    Det där lacket har jag också, men inte testat… det lockar inte så mycket, även om det ändå är ganska fint!

  2. Hipp,Hipp HURRA på din födelsedag 😀 Hoppas att du får en underbar dag!!!!

    Pistage dream är underbart:-) Jag har det själv och har burit det några gånger,och fler lär det bli 😀

  3. Grattis, grattis! Hoppas du får en riktigt bra dag! 😀

    Jag tycker det är fint. Lugnt och mjukt. Fast nog föredrar även jag en poppigare grön, även om det är trevligt att bära sådana hör nyanser då och då.

  4. Grattis på din dag! 🙂 Jag älskar Pistage dream, måste ha det (har sagt det till mig själv varje gång jag ser det på nätet). Tror du att det finns i affärerna ännu?

  5. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 15

  6. Men oj vad jag ligger efter med mitt bloggläsande! Skickar en mycket försenad grattishälsning till dig. Själv tror jag inte att jag blir äldre än 25 även om mitt födelseår säger annorlunda.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

