OPI – Don’t Burst My Bubble

Kollektion: Soft Shades 2013, OZ The Great and Powerful
Utskickat i recensionssyfte

Tack alla fina för era gratulationer igår. Som det värmer i mitt 34-åriga gamla hjärta. :).

Sist ut att testas av de ljusa jellylacken är Don’t Burst My Bubble. Det är mjölkigt och skirt med en liiiten droppe rosa i. Inte alls dumt på naglarna. Det är ju inte lacket jag plockar fram i första taget men någon gång emellanåt är det trevligt med något som inte skriker på naglarna. Det här lär ju vara väldigt användbart vid smörgåstillverkning. 🙂

Applicering: Ganska strimmigt och lite svårt att få helt jämnt på nageln. Jag har använt tre lager och då täcker det ganska bra. Torktiden är normal.

 

English:

Soft Shades 2013, OZ The Great and Powerful
Sent for review

The last one of the sheer jellies is Don’t Burst My Bubble and that is a cute one. Light, milky with a little drip of pink in it. I think it looks really cute and delicate and I guess this would be great for a sandwich.

Application: A bit streaky but looks ok after three coats. The dry time is normal.

OPI - Don't Burst My Bubble 01

OPI - Don't Burst My Bubble 07

OPI - Don't Burst My Bubble 08

OPI - Don't Burst My Bubble 10

OPI - Don't Burst My Bubble 11

OPI - Don't Burst My Bubble 12

 

6 reaktioner på ”OPI – Don’t Burst My Bubble

  1. Ping: OPI – Lights Of Emerald City | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

