Depend – 354

Kollektion: Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Usch, för dessa bilder. Skäms nästan för att visa mina torrisar till nagelband och korta stumpar till naglar. Nagelbanden har verkligen tagit stryk den här vintern och långa väntan på våren. Var tvungen att återigen kapa ner naglarna och det är alltid tråkigt att lacka när de är så där korta. Lacken gör sig inte riktigt lika bra. Försök att enbart fokusera på lacket för det är riktigt sött. 

Först nu, när jag tittade på flaskan, upptäckte jag att det finns mintgrönt skimmer i lacket. Ha, det syntes då inte på nageln men det gjorde säkert något för utseendet. Det är mest ljust lila och ser ut som kräm på nageln. Pastelligt och vårigt. Visst ser man att det finns något mer i lacket men inte att det är mintgrönt skimmer.

Applicering: Trevligt att måla med och det täcker på två lager. Torktiden upplevde jag som snabb. 

 

English:

Spring Collection, Spring 2013
Sent for review

I’m sorry for showing you this crappy pictures. I had to cut my nails once again and my cuticles are so dry. I hope spring is coming ‘cause I’m tired of this cold weather. That makes my cuticles look like shit.

Well, let’s take a look at the polish, shall we? I think this is really cute. I see some mint green shimmer in the bottle but that doesn’t show on the nail. There is something, though. The color is light purple and very springy. Nice.

Application: Good formula and covers in two coats. The dry time is fast.

 

Depend - 354 02

Depend - 354 03

Depend - 354 04

Depend - 354 06

Depend - 354 07

Depend - 354 01

 

 

9 reaktioner på ”Depend – 354

  1. Fint! Jag tycker dock att det är lite trist att det känns som att det funnits en dupe till detta i nästan alla Depends kollektioner på senaste tiden…

  2. Var tvungen att plocka fram min flaska och du har rätt, den har lite skimmer. Fast jag tycker de flesta depend har mest skimmer i flaskan och när man tar bort dem (ser ut som att det lagt sig under färgen när man tar bort det).

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

