Zoya – Ziv

Kollektion: Ornate Collection, Julen/Vintern 2012

Vad sägs om ett jullack mitt i april? Ziv har väl setts ett antal gånger vid det här laget och här kommer även mitt bidrag. Det är något med guld på naglarna. Jag gillar det. Annars är jag inte en guldmänniska. Föredrar smycken i silver eller stål och jag klär verkligen inte i guld. Däremot får naglarna gärna vara klädda i guld.

Ziv är snyggt och ett lack som jag tycker om. Det har en grov foilfinish och jag gillar att det är två olika nyanser av guld i lacket och hur det ser ut på nageln. Det här kommer att användas igen.

Applicering: Formulan är lysande och det täcker med två lager. Torktiden var normal.

 

English:

Ornate Collection, Holiday 2012

How about a Christmas polish in the middle of April? I know that you’ve seen this many times before and here’s my pictures as well. 🙂 I really enjoy wearing gold on my nails. I prefer silver or steel jewellery and gold is something I can’t wear. But on the nails I love it. Ziv has two shades of gold and glimmers and shimmers a lot. I will use this again.

Application: Very good formula and it covers with two coats. Normal dry time.

 

Zoya - Ziv 06

Zoya - Ziv 07

Zoya - Ziv 08

Zoya - Ziv 01

Zoya - Ziv 02

Zoya - Ziv 04

Zoya - Ziv 05

 

4 reaktioner på ”Zoya – Ziv

  1. Det här är nog det enda guldlacket som jag verkligen trivs i. Väldigt vackert är det också.

    Jullack har jag visat en hel del på sista tiden lika fina året om 🙂

  2. Mitt favoritguldlack just nu. När jag var ung föredrog jag silver på smycken (som alla andra, typ), men nuförtiden föredrar jag helt klart guld.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

