Layla – Coffe Love

Jag har ju inte visat mina senaste inköp. Jag beställde tre Layla från Nailmail när det var månadens märke och det är jag otroligt glad över. Hjälp, så fina. Jag gav mig på Coffee Love idag (läs; igår) och föll som en fura. Så perfekt. Mörkt brunt med massa regnbågar. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli så förälskad i det här men det blev jag. Just nu känns det som att jag aldrig vill ta bort det. Bra betyg, va?

Höll nästan på att glömma. Jag firar såklart holofredag tillsammans med Kerstin och väldigt många andra nagelnördar idag.

Application: Det här var holosjukt. Usch och fy. Vill alltså gärna dra med sig lacket under och lämna kala fläckar. Har typ tre lager och det torkar fort. Jag har nu bestämt mig för att skaffa ett speciellt baslack för holosar. Det är dags nu.

 

English:

I haven’t showed you my latest purchases. I bought three Layla from Nailmail and I’m so glad about that. They’re gorgeous. I had to try Coffee Love today, to celebrate Kerstin’s Holo Friday. And oh my how I love this. It’s just a perfect holo. Dark brown with lots of beautiful rainbows. I want to wear this forever…

Application: Not fun. It has the typical holo formula that drags the polish underneath and leave bald spots. I used three coats and it dries fast. I have decided to buy a special base coat for holos. It’s time.

 

Layla - Coffee Love 01

Layla - Coffee Love 03

Layla - Coffee Love 04

Layla - Coffee Love 05

Layla - Coffee Love 06

Layla - Coffee Love 07

Layla - Coffee Love 08

 

15 reaktioner på ”Layla – Coffe Love

  1. Mycket vackert, jag älskar Laylas holon! Vilka var de andra du köpte? En aquabase är nog en bra idé det behövs verkligen till Layla, de är tyvärr extremt holosjuka…

  2. Really nice polish! Dark brown and holo – fantastic combo….
    And some music for you:
    Red Hot Chilli Peppers: Coffee Shop
    Garbage: Cup of Coffee
    🙂

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

