Depend – 350

Kollektion: Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Depend 350 är ett tomatrött eller snarare orangerött jellylack med skimmer som ser ut att vara grönt i flaskan. Det gröna syns inte på nageln men det gör inget för det här är ett jäkligt snyggt lack ändå. Jag är visserligen svag för den här nyansen på nagellack så det är inte så konstigt att jag diggar det. Att det är jelly och spegelblankt gör inte saken värre. Det här trivs jag i.

Appllicering: Tunt för att vara Depend men lätt att måla med. Jag använde bara två lager och då syns det VNL på bilderna. Det syns inte lika tydligt i verkligheten. Det torkar snabbt.

 

English:

Spring Collection, 2013
Sent for review

Depend 350 is a tomato red or maybe more of an orangey red jelly with shimmer in green. The green shimmer doesn’t show on the nail. You can just see that there is shimmer but not the green. I really like this. I think this kind of shade is perfect on the nails. Love it. So shiny.

Application: Thin but easy to handle. Two coats and fast dry time. You can see VNL in the pictures but that’s not that obvious irl.

 

Depend - 350 07

Depend - 350 08

Depend - 350 09

Depend - 350 01

Depend - 350 02

Depend - 350 03

Depend - 350 05

 

6 reaktioner på ”Depend – 350

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

