Orly – Elation Generation

Kollektion: Hope & Freedom Fest, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag hade aldrig möjlighet att vara med på pressvisningen för Hope & Freedom Fest som ägde rum i Stockholm men jag fick hem Elation Generation att recensera. Kollektionen har flera godbitar som jag är sugen på och hade jag inte fått hem Elation Generation hade jag klickat hem det.

Det är ju så sockersött. Basen är jelly i någon slags korallrosa och lacket innehåller prismatiskt glitter som hottar upp det lite extra. I och med att jag visar rosa idag och det är torsdag så passar jag på att vara med på PrinsessEmmas Pink Thursday. 🙂

Applicering: Väldigt trivsamt att måla med. Jag har använt tre lager och det torkade fort.

 

English:

Hope & Freedom Fest, Spring 2013
Sent for review

I was so glad when I got Elation Generation for review. That’s the cutest polish I’ve ever seen. I would love to buy some more polishes from this collection. I really like it.

Elation Generation is a pink coral jelly with prismatic glitter and I say it again. Cute!

Because it’s Thursday and I show a pink polish, I automatically participates in PrinsessEmma’s Pink Thursday. 🙂

Application: Good formula, three coats and fast dry time.

 

Orly - Elation Generation 01

Orly - Elation Generation 03

Orly - Elation Generation 06

Orly - Elation Generation 07

Orly - Elation Generation 08

Orly - Elation Generation 09

 

16 reaktioner på ”Orly – Elation Generation

  1. Jag kunde inte heller gå på pressfrukosten och till mig sa de att de inte skickade kollektionen för de prioriterade de som gick på eventet. Hur som helst, det här ser helt okej ut. Inte ett lack jag kommer köpa men fint ändå. vacker rosa basfärg.

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

