OPI – A Definite Moust-Have

Kollektion: Couture de Minnie, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag fick två lack att recensera ur Couture de Minnie, Liquid Sand-lacket Magazine Cover Mouse och detta. Kanske inte ett lack jag hade klickat hem i första taget men det är ju för att det finns så många lack att klicka hem 🙂 Det här tror jag går hem hos väldigt många. Korallrosa med diskret skimmer och väldans sött på naglarna. Den här typen av färg gör sig så bra på sommaren. Inte det mest unika i min samling men ett lack som alltid funkar.

Eftersom jag återigen, kors i taket, bär rosa så är jag med på Princessemmas Pink Thursday! 🙂

Applicering: Lite rinnigt och vill gärna rinna ner till nagelbanden och pöla sig. Det gäller att ha tungan rätt i mun. Det täcker dock med två lager och torktiden är normal.

 

English:

Couture de Minnie, Summer 2013
Sent for review

Here’s the other polish I got from this collection to review. Earlier I showed you the Liquid Sand Magazine Cover Mouse and here’s A Definite Moust-Have. This one is a polish I think many will like. The shade is so perfect for summer. Pink coral with subtle shimmer. Beautiful on the nails, I must say. 🙂 Ok, maybe not totally unique but a color that always works.

And because I wear pink I take part in Princessemma’s Pink Thursday.

Application: Runny but covers in two coats. The dry time is normal.

 

 

OPI - A Definite Moust-Have 04

OPI - A Definite Moust-Have 06

OPI - A Definite Moust-Have 07

OPI - A Definite Moust-Have 08

OPI - A Definite Moust-Have 01

OPI - A Definite Moust-Have 02

10 reaktioner på ”OPI – A Definite Moust-Have

  1. Nu ligger din länk uppe, har inte haft tid förens nu varit borta hela helgen, ska inte hända igen men ibland hinner man inte med allt 😉
    Tack iaf för din grattis hälsning och kul att du var med i torsdags 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

