Depend – 359

Kollektion: Vårkollektionen, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Innan jag bloggar lack måste jag bara tacka för att ni kommenterar så snällt och fortsätter att kommentera trots att jag emellanåt är dålig på att svara på era kommentarer. Jag ska försöka bättra mig på det där. Ni ska veta att jag läser alla kommentarer och blir lika glad varenda gång någon av er kommenterar. 🙂

Jag fortsätter med Depend och hoppas att ni inte tröttnar. 359 kom lite otippat med vårkollektionen. Det är mörkt, vampigt rött och jag får en känsla av jelly men det kan vara crelly. Jag och finishes liksom. Det täcker som kräm men glänser som jelly helt enkelt. Det finns en gnutta brunt i det här men mest är det mörkt och djupt rött. Den här typen av lack går alltid hem hos mig.

Applicering: Väldigt enkelt att måla med och jag har använt tre lager. Det torkar snabbt dessutom.

 

English:

Spring Collection, Spring 2013

This dark, red beauty came with the spring collection which feels a bit odd. But I like it. Of course. this would fit perfect for fall but anyone can appreciate a dark, vampy polish anytime of the year, right? I’m not sure about the finish. Is it creme? Is it jelly? Maybe crelly? It covers like creme and shines like jelly. Dark, deep red with a little brown drip in it.

Application: Easy to handle. Three coats and good dry time.

 

Depend - 359 01

Depend - 359 02

Depend - 359 03

Depend - 359 05

Depend - 359 06

 

6 reaktioner på ”Depend – 359

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

