Nailstation – Cherry Charms

Utskickat i recensionssyfte

Här kommer ett sötnötigt lack som Norway Nails har skickat till mig. Jag funderade länge på vad jag skulle använda för bas till det här och när jag bar Depend 359 kändes det som ett bra val. Det var det. 🙂 Cherry Charms består av ganska stora röda glitterhjärtan och mindre rött glitter i en klar bas. Jag gillar verkligen hur detta ser ut även om jag inte är en hjärt-typ.

Applicering: Lite fiskande efter hjärtan blir det men det räcker med ett eller högst två hjärtan per nagel.

 

English:

Sent for review

Here’s a cute polish Norway Nails sent me. Big red heart glitter and red small glitter in a clear base. I layered this over Depend 359 and I think that was a great idea. Fun and cute.

Application: You have to fish to get the hearts up but you don’t need more than one or two hearts per nail so that’s ok.

 

Nailstation - Cherry Charms 07

Nailstation - Cherry Charms 06

Nailstation - Cherry Charms 05

Nailstation - Cherry Charms 01

Nailstation - Cherry Charms 02

Nailstation - Cherry Charms 03

 

 

8 reaktioner på ”Nailstation – Cherry Charms

  1. Gud vilket härligt lack! Det måste införskaffas!
    Testade själv att göra ett sånt här lack innan mitt stora nagellackintresse började, men de glitterhjärtana som jag hade blödde totalt och blev bara silvriga i en dåmera rosatonad klar bas… =/ Tradigt.

  2. Jag är verkligen ingen hjärttyp, men det här tyckte jag om. Det var så fina färger. Eller är det kanske kombon med Depend lacket som gör det så fint.

  3. Layeringen ser väldigt fin ut även om jag tycker att det Cherry Charms verkar överflödigt. Nästan inget vanligt glitter i och jag vill ha hjärtan på naglarna kan jag sätta dit dem en och en istället.
    Ska det var ska det vara ordentligt är nog det jag vill ha sagt tror jag;)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

