Hits – Daring

Kollektion: Mari Moon Unique Set

Onsdag igen. Hej vad veckorna går! Idag är det en sån där skön dag då vi slutar vid 15. Ah, lyx. Givetvis visar jag en gröning idag på Karins Gröna Onsdag. Mitt andra Hits som jag testar och det är verkligen dags för de lacken att komma fram eftersom jag fick dom i julklapp av min bror. Alltså ganska länge sedan.

Daring är ju galet underbar. Vilka underbara skiftningar. En blåtonad grön som skiftar till lila ganska rejält. Helt fantastiskt. Det enda jag har problem med är att den här typen av lack alltid krymper på mig. Vet inte om det beror på topplacket eller mina naglar. Gillar inte. Får testa igen och lacka med tunnare lager. Om det nu kan hjälpa.

Applicering: Helt ok att måla med men torktiden var ganska dryg. Det kan bero på att jag lackade med ganska tjocka lager. Tre lager har jag använt. Ska se om jag kan komma på någon annan teknik när jag målar med dessa lacken.

 

English:

Mari Moon Unique Set

Wednesday already? Well, I don’t mind. It’s Karin’s Green Wednesday and I love greens. Today I’ll show you a duochromic beauty. It shifts from blue toned green to purple and it looks amazing. I so love this. The thing I don’t like is that this kind of polish always shrinks on me. I don’t know what I’m doing wrong. That just bug me.

Application: Ok formula but I needed three coats. The dry time is a bit long and I guess that depends on the thick coats.

 

Hits - Daring 03

Hits - Daring 04

Hits - Daring 05

Hits - Daring 06

Hits - Daring 07

Hits - Daring 01

Hits - Daring 02

 

 

11 reaktioner på ”Hits – Daring

  1. Jag är själv helt HITS-fast så jag tycker verkligen att du ska visa lite fler av dem då du tar så fina bilder :)! Det här var skit snyggt!

  2. Ja, de där lacken är verkligen tjusiga! Vad fina dagsljusbilderna var, man ser verkligen finishen bra där.

  3. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 19

  4. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 19

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

