Nytt från Depend! Rough Sparkle flaskbilder

I fredags när jag kom hem hade jag fått ett pressutskick från Depend med senaste kollektionen, Rough Sparkle. Kollektionen innhåller sex stycken lack med gnistrig sandfinish. Visst kan man använda topplack för att få en glansig yta men som ni kanske har förstått så fördrar jag den ruffiga, matta ytan, så det hoppar jag över.

Själv är jag helt såld på den här finishen så jag blir bara glad över den här typen av kollektioner. Vad känner ni? Är det något som lockar?

Kollektionen finns endast i begränsad upplaga och släpps i butik under v.21-22.

 

English:

Depend is releasing a collection with six shades that has that rough, sandy and sparkly finish. The collection is called Rough Sparkle and I’m so glad over this release. I love the finish and would love to own every single sand-polish in the world.

This collection is limited edition and is out in stores during week 21-22.

 

Depend - Rought Sparkle2061 Poppy, 2062 Primrose, 2063 Jade, 2064 Bluebell, 2065 Forget-Me-Not, 2066 Silver Mist

8 reaktioner på ”Nytt från Depend! Rough Sparkle flaskbilder

  1. Jag är jätteimponerad av dessa! Målade mina naglar i fredags med den röda och det behövdes bara ett lager för att de skulle täcka och jag har idag, söndag, inget tipwear alls (!).

  2. Har blivit totalt förälskad i sandlack! Har några stycken från Kiko och Barry M. Ser verkligen fram emot swatches av dessa, speciellt det lila ser intressant ut 🙂

  3. Vill se swatcher innan jag vet om det lockar eller ej. Alla andra märken har jag dissat så vi får väl se om Depend kan få mig över ”to the dark side”.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

