OPI – Solitaire

Kollektion: The Bond Girls Collection, Våren 2013

Nu blev det mer sand. Detta bar jag i lördags när vi var iväg på namnsgivningsfest och jag ville ha något diskret men samtidigt skojigt. Som ni kanske har förstått vid det här laget så älskar jag alla typer av sandlack. Ok, jag är inte helt såld än på China Glaze’s Texture-kollektion men sandlacken med glitter i. Mmm.

Solitaire är vitt och innehåller silverglitter. Det här är apläckert. Matt, vitt och gnistrigt. Ser perfekt ut. Måste köpa alla Bond-flickor, så är det bara.

Applicering: Det bästa av allt är ändå formulan. Två extremt lätthanterliga lager som torkar i ett nafs.

 

English: 

The Bond Girls Collection, Spring 2013

More sand. Solitaire is the white on with glitter in silver. So beautiful and cool. Looks perfect on the nail. I just love the sandy, matte finish with glitter in it. I need all bottles in this collection.

Application: The formula is excellent. Two coats that dries super fast.

 

OPI - Solitaire 07

OPI - Solitaire 08

OPI - Solitaire 09

OPI - Solitaire 05

OPI - Solitaire 01

OPI - Solitaire 03

OPI - Solitaire 04

 

17 reaktioner på ”OPI – Solitaire

  1. Jag har inte provat sandlacken än … har en som står och väntar. Men din beskrivning gör mig ju nyfiken. Och lacket är ju jättesnyggt.

  2. Det här är SÅÅÅ snyggt. Men jag tycker också vita lack är helt underbara och smickrande. Måste testa ett sandlack snart men det blir nog Depend eller IsaDora.

  3. Detta lacket och Jinx är jag riktigt sugen på! Det här känns som ett lack jag skulle vilja bära på vintern, det får mig att tänka på snö och is =)

  4. Oh, vad roligt! Det ser lite ut som en urtvättad hotellhandduk. Jag har köpt en mini av det men jag har inte provat det än. Ska bli spännande.

  5. Woho!! NU hoppade jag en ½ meter Shit va snyggt det är lacket
    Helt säkert att jag ska ha det eftersom ViTT är min älsklingsgsfärg..
    skrivit upp namn nr på lacket nu..

  6. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

