IsaDora – Gothic Black

Utskickat i recensionssyfte

Det här och Glamour White fick jag i ett utskick tillsammans med löst glitter, från IsaDora. Glittret har jag inte gett mig på men Gothic Black känns ju väldigt användbart. Jag använde detta under Depend 363, som jag visade igår. Hur är Black Gothic då? Jodå, det är ett prima svart krämlack. Eventuellt lite rinnigt i sin formula men det är bra pigmenterat och skulle nog kunna vara en one-coater. Det lämnar ett glansigt resultat och är perfekt för layering. Svart är svart och det funkar alltid.

Applicering: Som sagt, lite rinnigt om man inte är försiktigt men det kan alltså täcka med ett lager. Torktiden är snabb.

 

English:

Sent for review

Gothic Black and Glamour White was sent to me along with some loose glitter. I haven’t used the glitter yet but I think the black polish is especially useful. Perfect for layering. It looks extremely shiny and nice. I had this polish beneath Depend 363.

Application: A bit runny but can be a one-coater. In the pictures I have two coats, though. It dries fast.

 

IsaDora - Gothic Black 02

IsaDora - Gothic Black 03

IsaDora - Gothic Black 04

IsaDora - Gothic Black 05

IsaDora - Gothic Black 01

 

6 reaktioner på ”IsaDora – Gothic Black

  1. Har detta någonstans i gömmorna, men det är nästan slut. Väldigt synd för gillar det supermycket. Kanske har en gammal version för mitt var inte rinnigt alls, snarare åt det tjockare hållet. 🙂
    Men fint är det, svart funkar ju alltid, som sagt.

  2. Jag är precis på jakt efter ett nytt svart lack och det här låter ju bra. Men jag tror jag vill ha en större flaska, orkar inte köpa svart så ofta för det är ju egentligen inte så skoj.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

