Nytt från Orly

I måndags hämtade jag ut ett pressutskick med Orly-lack. Jag anade att paketet skulle innehålla lack från vårkollektionen Mash Up men blev glatt överraskad när hela MegaPixel-kollektionen låg där också. Roligt med fler texturlack men jag hade gärna sett lite poppigare färger i kollektionen.

English: 

Here’s some polishes that were sent to me for review. Two shades from the spring collection Mash Up and the whole MegaPixel collection. I would have love it if the MegaPixel collection had some brighter colors but these look beautiful too.

 

Orly Mash UpPretty-Ugly, Sparkling Garbage

Orly FX MegaPixel 01Silver Pixel, Rose Pixel, Pink Pixel

Orly FX MegaPixel 02Aqua Pixel, Plum Pixel, Black Pixel

 

3 reaktioner på ”Nytt från Orly

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

