Depend – 356

Kollektion: Vårkollektionen, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Gult var längesedan jag bar så 356 åkte fram igår. Det är en solgul härlighet med fint silverskimmer. Jag blir alltid så glad när jag bär gult. Det är en sån pigg och rolig färg. Den här gula nyansen är jättefin. Inte neon eller ljusgult utan en dämpad nyans, om nu gult kan vara dämpat. 🙂

Applicering: För att vara gult så har det en bra formula. Det har ändå tendenser att bli ojämnt och randigt men efter tre lager ser det bra ut. Torkar normalsnabbt.

 

English:

Spring Collection, Spring 2013
Sent for review

How about a happy color? Yellow always makes me happy and this is no exception. 356 has fine silver shimmer and looks muted on the nail. A very nice shade.

Application: Good for a yellow but still a bit streaky. Three coats makes this looks even and it dries rather fast.

 

Depend - 356 02

Depend - 356 03

Depend - 356 04

Depend - 356 05

Depend - 356 01

 

8 reaktioner på ”Depend – 356

  1. verkligen superfint! Jag gillade både den här och den som kom i Depends sommarkollektion. Härligt med gult!

  2. Ohh, en gul, så snyggt! Jag får supercravings av gult … bara för att det ser så eländigt ut på mig själv. Det man inte kan ha, liksom …

    Jaja, det är ok att kolla på bilder av snygga gula lack också! 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

