Milani – Digital

Kollektion: 3D Holographic

Jag vet inte hur jag lyckas men jag missade solen igen. Den hade precis gått ner när jag skulle fota. Jag försöker skynda mig till gymmet när jag kommer hem för att hinna hem så tidigt som möjligt för lackning av klorna. Jag lyckas alltid dra ut på tiden och då blir det så här.

Jag tänkte bidra med Milani Digital denna holofredag som Skimmerskuggan håller i. Det har nog ingen missat vid det här laget. 🙂

Digital trodde jag inte att jag skulle gilla värst mycket men det var bättre än jag trodde. En söt rosa med härligt holognister. Efftekten är väldigt ”scattered” och jag tycker så klart om det. Det är inget fel på regnbågarna här inte.

Applicering: Väldigt lätt att måla med och täcker på tre lager. Torktiden är snabb.

 

English:

3D Holographic

How could I? I missed the sun again. And the sun goes down very late this time of the year. Well well.

This holo friday Digital is my choice. Digital is a light pretty pink with scattered holo. I liked this much more than I thought I would do. Very cute. Don’s miss to visit Skimmerskuggan who is the host of Holo Friday.

Application: Very good formula and three coats. Dries fast as well.

 

 

Milani - Digital 01

Milani - Digital 02

Milani - Digital 03

Milani - Digital 04

Milani - Digital 05

 

9 reaktioner på ”Milani – Digital

  1. Åhhhh vilken härlig färg,den gillar jag verkligen,…och för att inte tala om blinget 😉

  2. Även om inte Milanis är de starkaste i effekt, oavsett linjär eller scatterd så är alla lacken i denna kollektionen trevliga tycker jag. Denna är inget undantag:)

  3. Rosa och jag tycker ändå det är riktigt fint. Det du! Imorse när jag råkade få syn på solen sprang jag ut och fotade medans frukostägget kokade. Inte ofta man ser den där gula saken annars.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

