Zoya – Elisa

Kollektion: Diva Collection, Hösten 2012

Elisa fick jag i en Glossybox och det är jag oerhört glad över. Jag har fortfarande inte skaffat några andra lack ur Diva-kollektionen men det skulle jag gärna göra. Vi får se om och när det blir. Har för många otestade lack egentligen för att det ska kännas ok att klicka hem nya lack hej vilt. Behöver verkligen se över min önskelista och prioritera det jag verkligen vill ha i första hand. Än så länge har jag inte köpt några lack på denna lönen som kom igår och jag ska försöka vara stark ett tag till. Ja, det är starkt att jag har hållit mig så här länge. 😀

Till Elisa då som är ett mycket vackert djuprött skimmerlack, nära på metalliskt. Det är verkligen ett maffigt rött lack. Superläckert och det går alltid hem, när som helst. Säkert har jag flera liknande i samlingen men det gör mig inget i så fall för jag älskar’t ändå.

Applicering: Helt ok formula men man får vara lite försiktig om man får för mycket lack på penseln. Då kan det pöla sig vid nagelbandet. Det täcker väl med två lager och torkar fort.

 

English:

Diva Collection, Fall 2012

This one came with a Glossybox and I’m very glad it did. I haven’t got any other shades from the collection but I wouldn’t mind getting some. I have to hold my horses, though because I have a lot, I mean A LOT of untrieds in my stash. If I decide to buy new polishes it has to be ones I really need, if you know what I mean. 🙂

Elisa is a deep, glowy and amazing red shimmer. So rich and metallic looking. I guess I have many similar shades in my stash but I don’t care. I love it anyway and this kind of polish fits anytime, anywhere.

Application: Ok formula but be careful if you get too much polish on the brush. Then it can pool down the cuticles. Two coats and good dry time.

 

Zoya - Elisa 01

Zoya - Elisa 03

Zoya - Elisa 05

Zoya - Elisa 06

Zoya - Elisa 08

Zoya - Elisa 09

 

 

 

 

7 reaktioner på ”Zoya – Elisa

  1. Ha ha, kan inte låta bli att skratta lite. Starkt att inte ha köpt några lack på denna lönen:) Jag fattar precis hur du tänker och menar men det låter lite roligt:)

  2. Så fint, blir så sugen på att kliva upp igen o lacka rött men det får allt vänta tills efter jobbet imorgon!
    Här har lönen inte kommit än och frågan är hur många dagar jag hejdar mig 😉

  3. Hej! Jag undrade ifall du var intresserad av att köpa mitt Darling Diva – The Harbinger. Såg din kommentar på Sminkans blogg. Maila mig gärna om du är intresserad 🙂 Annars lägger jag upp lacket på facebook och försöker få sålt det där. Kram

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

