Depend – 2053 Treasury Gold

Kollektion: Mirage, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

I flaskan ser Treasury Gold lite tråkigt ut så jag tänkte att jag bara skulle swatcha upp det på vänsterhanden lite snabbt. Inget underlack, inget överlack, bara få det gjort liksom. Vad händer? Det är snyggt och precis min typ av guldnyans. Nu blev det bara en swatch men jag kan lätt tänka mig en hel manikyr med det här lacket.

Det är en ganska gultonad guldnyans men ändå kall. Kanske är det därför det är så snyggt. Det här kommer nog ligga på topp fem när jag gör sammanfattningen av kollektionen. När jag tittar noga på lacket i flaskan ser det ut att även finnas silver i lacket och kanske är det det som gör det extra intressant. 

Applicering: Tre lager lättlackad formula som torkar snabbt. 

 

English:

Mirage, Spring 2013
Sent for review

I thought that Treasury Gold was a boring polish so I just swatched it on my left hand. What happens? I like it! I think I have to use this as a whole manicure later. It’s a cool shade of gold and looks really good on the nails. I think this is among the favorites in the collection. What a surprise. 

The shade is kind of yellow toned but still cool looking which makes this interesting. Nice.

Application: Three coats and good formula as usual when it comes to Depend. Good dry time as well.

 

Depend - 2053 Treasury Gold 05

Depend - 2053 Treasury Gold 01

Depend - 2053 Treasury Gold 02

Depend - 2053 Treasury Gold 03

Depend - 2053 Treasury Gold 04

 

3 reaktioner på ”Depend – 2053 Treasury Gold

  1. Ping: Depend Mirage Collection Spring 2013 Summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

