Nya godbitar

Jag har fått hem lite nytt den senaste månaden som jag inte har visat på bloggen så vad sägs om ett litet haul-inlägg. 🙂 H&M-lacken köpte jag för 10 kr styck i veckan som gick.

Ibland är WordPress inte på min sida och hur jag än försöker centrera texten under vissa bilder så vägrar den bli centrerad. Jag låter det vara som det är. Det är ju ändå bilderna som är det viktiga.

English: Here are some new buddies. 🙂

 

H&M Maj -13 01Nail Him, Blue My Mind, Something Blue

H&M Maj -13 02Play It, No Mambo Jambo

Darling Diva Back In Black 01Thunderstruck, Dirty Deeds, Highway To Hell

Darling Diva Back In Black 02T.N.T., What You Do For Money Honey, Leprechaun’s Gold

Zoya PixieDust summer 01Solange, Beatrix, Destiny

Zoya PixieDust summer 02Miranda, Liberty, Stevie

10 reaktioner på ”Nya godbitar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

