Depend – 361

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag är det Karin’s Gröna Onsdag igen vilket alltid är lika kul. Jag gav mig på det blåskimriga gröna jellylacket ur Depends sommarkollektion. Det ser ut som karameller på naglarna och är så klart ett gladlack. Lite lagom giftigt så där och skojigt med skimret. Unikt i min samling.

Applicering: Två till tre lager som har en normal torktid och mycket bra formula.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

Today it’s Karin’s Green Wednesday and I couldn’t resist trying the blue shimmery green jelly from Depend’s summer collection. It looks like candy on the nails and you can only be happy with this polish on. A bit poisoned och fun with the shimmer. Unique in my stash.

Application: Good formula and two-three coats. Normal dry time.

 

Depend - 361 01

Depend - 361 02

Depend - 361 03

Depend - 361 04

Depend - 361 06

Depend - 361 07

 

12 reaktioner på ”Depend – 361

  1. Jag har lite svårt för det blå skimret, men den gröna grundfärgen är läcker. Kanske funkar det bra med skimmer på ”rörliga” händer också.

  2. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 22

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

