IsaDora – Diamond Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Igår fick jag hem tre lack ur IsaDoras nya kollektion Sugar Crush. Det finns en hel del godbitar i den kollektionen och jag kommer nog att köpa på mig några fler lack framöver. Även här ser vi den sandpappersliknande finishen och kollektionen har några knalliga färger som jag bara måste skaffa. De jag fick hem att testa är silvriga Diamond Crush, rosa Candy Crush och mörkblå Pool Crush. Den sistnämnda är jag mest nyfiken på.

Jag har nu tre identiska ”sand”-lack i silver. Orly har ett, Depend har ett och nu IsaDora. Jag anar att de kommer att se identiska ut. Nåja, det är väl svårt att undvika när alla vill hänga på tåget.

Diamond Crush är snyggare än jag trodde. Silversand var inte så dumt. Det här har både finmalt glitter och större heaxonaler. Hexagonalerna gnistrar och resten är matt och snyggt. Självklart tycker jag om det här och jag vill nästan bara bära sandlack just nu. Tur att det finns några lack att välja på. 🙂

Applicering: Två lager och lätthanterlig formula. Torktiden är väldigt snabb.

 

English:

Sugar Crush, Summer 2013
Sent for review

Yesterday I got three new IsaDora polishes to swatch. Sugar Crush is the collection and there are some really fun colors in the bunch. These have the textured finish and look like sand. The ones I got are Diamond Crush, Candy Crush and Pool Crush. I’m very curious about Pool Crush, a dark blue shade.

I’ve got three exactly the same polishes lately. Orly have one, Depend have one and now IsaDora have one as well. Diamond Crush has silverglitter and bigger hexagonals that glitters in the matte finish. I like!

Application: Perfect formula and great coverage in two coats. Fast dry time.

 

IsaDora - Diamond Crush 01

IsaDora - Diamond Crush 03

IsaDora - Diamond Crush 05

IsaDora - Diamond Crush 02

IsaDora - Diamond Crush 04

IsaDora - Diamond Crush 06

 

 

21 reaktioner på ”IsaDora – Diamond Crush

  1. Just den har jag tyckt verkat minst intressant i kollektionen, den jag kunde undvara. Men, hm, nu vet jag inte … det ser ju ut som om jag ”behöver” den också.

    Snyggt!

  2. Även om det finns fler liknande så är det här ju riktigt snyggt! Men jag blev rätt förtjust i Orlys silversandlack också. Tycker det är en färg som gör sig bra som texturlack.

  3. Det här var riktigt najs, ser ju verkligen ut som krossade diamanter på naglarna.. Coolt som attan. Jag som valde bort det för att det såg lite tråkigt ut kanske måste tänka om..

  4. Men vad är det som händer! Jag tycker det här är fint och funderar allvarligt på att köpa några Sugar Crush. Jag en av dom största sandmotståndarna ever.. Världen är inte sig lik.

  5. Det här ser jättesnyggt ut! Kan tänka mig att det blir fint med topplack på också. Jag blev riktigt ha-galen när jag spanande in den här kollektionen, men jag lyckades begränsa mig till bara Ocean Crush =)

  6. Tänkte att jag skulle försöka låta bli IsaDoras strukturlack men det verkar bli svårt att låta bli. Även om färgen kanske inte är den mest intressanta så var detta riktigt snyggt:)

  7. Detta var det första inlägget jag såg om dessa lack. Och idag gick jag och köpte på mig sju av lacken. Jag som nästan inte köper några lack alls längre… Crazy shit!

  8. Ping: Depend – 2064 Bluebell | ClawsInColor

  9. Ping: Orly – Silver Pixel | ClawsInColor

  10. Ping: Depend – 2066 Silver Mist | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

