Orly – Pretty-Ugly

Kollektion: Mash Up Collection, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Här kommer ett sent inlägg med ett blått lack. Jag vill ju passa på att delta i Lindas Blå Måndag och mitt bidrag denna junimåndag är Pretty-Ugly från Orly’s sommarkollektion. En härlig och sval aqua-blå med blått skimmer som lutar åt lila. Snyggt och härligt krispigt. Känns mer vår än sommar egentligen men det spelar ingen roll.

Applicering: Tre lager och jag minns det som relativt lättapplicerat. Torkar normalfort.

 

English:

Mash Up Collection, Summer 2013
Sent for review

A late post but I wanted to take part in Linda’s Blue Monday. Today I have for you Pretty-Ugly that is only pretty. A light and cool aqua blue with purple leaning shimmer. Very nice. I don’t have anything like this in my stash.

Application: Three coats and good formula. Good dry time as well.

 

Orly - Pretty-Ugly 01

Orly - Pretty-Ugly 02

Orly - Pretty-Ugly 04

Orly - Pretty-Ugly 05

Orly - Pretty-Ugly 06

Orly - Pretty-Ugly 09

 

16 reaktioner på ”Orly – Pretty-Ugly

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

