IsaDora – Pool Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

I lördags när det var festligheter i byn ville jag ha något färgstarkt på klorna så jag plockade fram Pool Crush som är ett kornblått texturlack. Först var jag inte imponerad men efter någon timme var jag såld. Det här är lika läckert som alla andra ”sand”-lack. Här är alla glitterkorn små och det gnistrar försiktigt om det. Jag gillar verkligen färgen på detta och finishen är verkligen kul. Än har jag inte tröttnat. 🙂 Detta gjorde sig inte riktigt på bild. Det är mer gnistrigt och matt än vad det ser ut att vara.

Applicering: Skrattretande bra formula. Två lager och snabb torktid.

 

English:

Sugar Crush, Summer 2013
Sent for review

I was in the mood for something colorful so I picked Pool Crush for my manicure on Saturday. Pool Crush is a dark blue sandy polish and I love this as much as the other texture polishes. They are so fun to look at. It’s not that dull irl that the pictures show. It’s more sparkly and matte.

Application: The best formula. Two coats and fast dry time.

 

IsaDora - Pool Crush 03

IsaDora - Pool Crush 04

IsaDora - Pool Crush 05

IsaDora - Pool Crush 07

IsaDora - Pool Crush 08

 

21 reaktioner på ”IsaDora – Pool Crush

  1. Ping: IsaDora Pool Crush | Sminkan & Emma

  2. Ping: IsaDora Sverige — Glad midsommar!

  3. Ping: IsaDora Global — Sugar Crush 130 Pool Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

