Depend – 2064 Bluebell

Kollektion: Rough Sparkle, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Lika bra att fortsätta beta av alla sandiga lack när man fortfarande känner sig sugen på dom. Vem vet, rätt var det är kanske man har tröttnat. Jag tror dock inte att jag kommer att göra det i första taget. Jag bara diggar dessa och när jag har vanliga lack på naglarna saknar jag det där ruffiga och sträva. Lite tokigt, jag vet.

Bluebell? Det här är lila, enligt mig. Blåklockor är väl mer blå va? Skit samma. Bluebell är det lila lacket i kollektionen och jag hade inte allt för höga förväntningar. Jag tyckte inte det såg så speciellt kul ut i flaskan men väl på nageln är det ursnyggt. Det här är precis som IsaDora Diamond Crush och Depend Forget-Me-Not men lila istället. Det gnistrar så där snyggt men är samtidigt matt. Ja, vi vet väl hur dessa sandlacken är nu för tiden. Snyggt, hur som helst.

De enda sandlacken jag inte är sugen på är China Glaze-kollektionen Texture. Jag gillar det gnistriga, jag.

Applicering: Återigen, fantastisk formula. Två lager och ursnabb torktid.

 

English:

Rough Sparkle, Summer 2013
Sent for review

Let’s see how the purple shade looks like in this collection. I wasn’t too excited about Bluebell when I saw it in the bottle but on the nail it’s super cool. I think this is more purple than a bluebell but I can be wrong. I hope I will not get tired of these textured polishes yet. I just love how they look and how they feel on the nail. I miss the rough feeling when I wear ordinary, shiny polishes. I’m weird, I know.

This one is exactly like IsaDora Diamond Crush and Depend Forget-Me-Not but purple instead. Nice.

Application: Once again, just perfect formula. Two coats and fast dry time.

 

Depend - 2064 Bluebell 08

Depend - 2064 Bluebell 09

Depend - 2064 Bluebell 11

Depend - 2064 Bluebell 12

Depend - 2064 Bluebell 13

Depend - 2064 Bluebell 07

 

6 reaktioner på ”Depend – 2064 Bluebell

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

