Darling Diva – Thunderstruck

Kollektion: Back In Black

Ett lack som heter Thunderstruck måste man ju ha. Jag hade ganska höga förväntningar på det här men blev inte helt kär, faktiskt. Det är snyggt men jag fick med för lite glitter till naglarna. Jag ska väl erkänna att jag fick kläm på formulan när det var för sent. Jag började med allt för tunna lager för jag var rädd för att det skulle vara rinnigt men då fick jag inte med så mycket glitter. Jag märkte att man kunde ha ganska mycket lack på penseln utan att det blev svårt att lacka med. Får nog testa igen så att jag får med mer glitter. Det är ju det man vill ha liksom.

Ju mer jag tittar på naglarna desto mer sur blir jag på mig själv för att jag inte klabbade på med mer glitter. Nu ser det bara skralt ut. Det innehåller både jättestora, prismatiska hexagonaler, medelstora hexagonaler och mindre glitterpartiklar, allt i svart jellybas. Blankt som pianolack och läckert med blänket från glittren. Nä, jag får nog ge det en ny chans snart.

Applicering: Bra formula men fyra lager behövs. Det torkar ändå ganska fort så det är helt ok.

 

English:

Back In Black Collection

I just had to have a polish named Thunderstruck. I can say I had very high expectations on this one. It didn’t quite reach it. I had problems getting the glitters on the nail but I figured out that I used too thin coats. Next time I wont be scared using thicker coats to get more glitters on the nail. I like it but I thought I would love it. It’s filled with really big prismatic hexagonals, medium sized hexagonals and small glitters. The base is black, shiny jelly. It’s probably worth another chance.

Application: Good formula but it looks best with four coats. The dry time is good.

 

Darling Diva - Thunderstruck 03

Darling Diva - Thunderstruck 04

Darling Diva - Thunderstruck 05

Darling Diva - Thunderstruck 02

Darling Diva - Thunderstruck 01

 

11 reaktioner på ”Darling Diva – Thunderstruck

  1. Den är ju jättesnygg! Måste skaffa den! Det är lite lärotid, det där att hantera glitter och allt rätt. Hur glittret är i förhållande till basen. Ändå rätt kul, det betyder ju att man kan lacka många gånger med förbättringspotential! 🙂

  2. Oh my WOW! Jag tror jag tryckt gilla och stjärnor och allt som går på detta inlägg! Vilka fantastiska bilder på en riktig magsmocka som gör att man tappar andan! Jag älskar detta lack och måste ha det i min famn 😀 och på lönesamtalet!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

