Depend – 360

Kollektion: Vårkollektionen, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag har några lack kvar ur vårkollektionen att visa så jag kanske ska skynda på lite med dom. Nu är det ju faktiskt sommar. 🙂 360 är ett klassiskt mörkrött krämlack eller nära på crelly? Glossigt men täckande med tre lager. Inget som vi inte sett förut men det är alltid snyggt med rött.

Applicering: Formulan hamnar precis där man vill och det täcker som sagt med tre lager. Torktiden verkar snabb. Det håller på att torka just nu.

 

English:

Spring Collection, Spring 2013
Sent for review

I better hurry with the spring shades now. I have some left that I haven’t showed you and the summer is already here. 360 is a medium red classic that almost look crelly to me. Incredibly glossy and nice. Not the most unique shade but still very beautiful.

Application: Very good formula and covers in three coats. I think the dry time is good too. It dries right now.

 

Depend - 360 01

Depend - 360 02

Depend - 360 03

Depend - 360 04

Depend - 360 06

Depend - 360 07

 

6 reaktioner på ”Depend – 360

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

