IsaDora – Ocean Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nu ska jag visa er en riktig goding. Ocean Crush är stjärnan i Sugar Crush, enligt mig men jag har inte provat alla. Jag bara känner att det är detta lacket man ska köpa om man bara ska ha ett. Jag har sett en hel del texturlack som är dupes men Ocean Crush liknar inget jag sett innan.

Karin har godkänt detta till Gröna Onsdagen på Instagram så jag är med på hennes dag. Det är ju väldigt blåturkost men tack vare guldglittret i detta får det en grön ton.

Det här tror jag att alla skulle gilla, även ni som inte gillar textur. Det är så himla fint och gnistrar i så många olika nyanser. Man skulle kunna kalla det en ett duokromt texturlack.

Applicering: Alltså, jag älskar formulan. Hur lätt som helst att måla med men jag behövde tre lager. Torktiden är aningens långsam men inget onormalt.

 

English:

Sugar Crush Collection, 2013

Here’s the star in Sugar Crush. Turquoise with gold glitter that makes this look like a textured duo chrome. So incredibly beautiful.

Karin told me on Instagram that this was ok for her Green Wednesday. Yay. Thank you for that.

I’m convinced that many of you that dislike the texture finish would love this. It’s just unique and gorgeous.

Application: Perfect formula. Three coats and a bit longer dry time.

 

IsaDora - Ocean Crush 01

IsaDora - Ocean Crush 03

IsaDora - Ocean Crush 04

IsaDora - Ocean Crush 05

IsaDora - Ocean Crush 07

IsaDora - Ocean Crush 08

IsaDora - Ocean Crush 09

 

13 reaktioner på ”IsaDora – Ocean Crush

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 24

  2. det där lacket har jag med, var med i Blå Måndag med det. det är sååå himla fint! älskar hur det glittrar och skimrar i blått, turkost o grönt. tänker på sol-palmer-sandstrand-hav =)

  3. Jag har blivit förvånandsvärt förtjust i de här men jag tycker nog att det orangetonade har sett snäppet finare ut. Måste se till att se den live!
    Du kan ta bort min tidigare kommentar om du vill. Amma, gosa med storsonen + katt och kommentera från mobilen är lite bökigt.
    Hej förresten, har inte kommenterat på länge.

  4. Ping: IsaDora – Love Crush | ClawsInColor

  5. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

  6. Ping: China Glaze – Seahorsin’ Around | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

