Orly – Silver Pixel

Kollektion: MegaPixel FX, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Ytterligare ett silverlack med den sandiga finishen. Jag kommer nog att göra lite jämförelser framöver då det har poppat upp en hel del dupes med denna finishen.

Silver Pixel har hexagonaler som glimmar i den för övrigt matta texturen. Det är givetvis snyggt men jag har ju redan visat IsaDora Diamond Crush som jag tyckte bättre om. Det kan förresten vara så att Orly’s lack är mer finkornigt men jag lovar att få till lite jämförelser.

Applicering: Bra formula men det krävdes tre lager för täckning. Jag tyckte det torkade onödigt långsamt. Jag fotade när det inte var helt torrt så det är aningens mer matt egentligen.

 

English:

MegaPixel FX Collection, Spring 2013
Sent for review

Another silver polish with rough, sandy finish. I think I should do some comparisons soon. There are a lot of sandy polishes that looks like dupes.

Silver Pixel has hexagonals that glisten in the matte finish. Looks like IsaDora Diamond Crush but I think I like the IsaDora best.

Application: Good formula but I needed three coats. The dry time is rather long.

 

Orly - Silver Pixel 01

Orly - Silver Pixel 02

Orly - Silver Pixel 04

Orly - Silver Pixel 06

Orly - Silver Pixel 07

 

2 reaktioner på ”Orly – Silver Pixel

  1. Ping: Depend – 2066 Silver Mist | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

