Depend – 375

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag firar vi Karins Gröna Onsdag och jag har ytterligare ett Depend att visa. Denna gången ett mjukt och dämpat grönt krämlack från sommarkollektionen. Jag gillar det massor. Det är vilsamt och mysigt på något sätt. Depend kan sina krämlack. 🙂

Applicering: Väldigt bra formula och täcker med två lager. Torktiden är normal.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

Once again it’s time for Karins Green Wednesday and I have another Depend to show you. This time a muted and calm green creme from the summer collection. I like this. It looks cozy and soft.

Application: Two coats and good formula. Normal dry time.

 

Depend - 375 01

Depend - 375 03

Depend - 375 04

Depend - 375 05

Depend - 375 06

Depend - 375 07

Depend - 375 08

10 reaktioner på ”Depend – 375

  1. Oh, vilken snygg nyans. Jag jobbar på att utveckla min gröna samling och något sådant här är jag ute efter (fast i större flaska än depends!)

  2. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 25

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

