Revlon – Starry Pink

Det här är egentligen inte alls jag men jag kunde ändå inte motså detta blekt ljusrosa jellylacket med massa silvriga hexagonaler och mindre glitter. Mjölkigt och gulligt. Klickade hem det på ebay för säkert ett halvår sedan och nu äntligen har jag testat. Jag trodde nog att jag skulle gilla det mer än jag gjorde. Det är sött men inte tillräckligt rafflande för min smak.

Applicering: Tre lager och det har en lättlackad formula. Torkar snabbt.

 

English:

This is not me at all but I couldn’t resist to buy it anyway. Very cute pale and light pink jelly with hexagonals and small glitter in silver. I like it but it’s not enough thrilling for my taste.

Application: Good formula and three coats. Dries fast.

 

Revlon - Starry Pink 01

Revlon - Starry Pink 02

Revlon - Starry Pink 03

Revlon - Starry Pink 04

Revlon - Starry Pink 05

 

25 reaktioner på ”Revlon – Starry Pink

  1. Guuud vad snyggt! Ibland (men väldigt sällan) ångrar jag att jag bestämt mig för att bara köpa O.P.I och China Glaze. Det här är en av dom gångerna. Jag älskar det där.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

