Zoya – Destiny

Kollektion: PixieDust Summer Edition, Sommaren 2013

Hoppas ni har haft en härlig midsommarafton och en skön midsommardag. Igår hade vi det jättekul och idag är vi sega. Har inte gjort ett skit idag. Eller jo, jag har lackat naglarna. 🙂 Igår bar jag Destiny och det var en perfekt midsommarmanikyr. Vilken underbar och somrig nyans. Smaskig korallorange med guldglitter. Det kan nog inte bli somrigare än så här. Det här är väldigt likt IsaDora Coral Crush som jag har på tårna just nu. Det kan vara så att jag är mer förtjust i IsaDoras variant men det återstår att se när jag målar det på mina fingernaglar. Vi ska utomlands om en vecka och då kan mycket väl Coral Crush bli min manikyr.

Jag fotade aldrig igår utan fräschade upp det med ytterligare ett lager idag. Därför ser det lite tjockt ut. Det här ser bäst ut med två lager.

Applicering: Perfekt formula och två lager. Lite seg torktid.

 

English: 

PixieDust Summer Edition, Summer 2013

Yesterday we celebrated midsummer here in Sweden and I wore Destiny, the most perfect polish for a summer party. The color is coral orange and it’s filled with gold glitter. Super beautiful and it looks yum on the nails. It can be a dupe to IsaDora Coral Crush, I have to compare them soon.

I never took pictures of this yesterday so I put a third coat on today to make this look fresh. It looks a little thick with three coats, I must say. Better with two.

Application: Two coats and perfect formula. The dry time is a bit on the long side.

 

Zoya - Destiny 02

Zoya - Destiny 03

Zoya - Destiny 04

Zoya - Destiny 05

Zoya - Destiny 06

Zoya - Destiny 09

 

11 reaktioner på ”Zoya – Destiny

  1. Bar det här förra veckan och älskade det! Har inte gillat orange innan, men nu kan jag inte få nog av det 🙂

  2. Ping: IsaDora – Coral Crush | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

