IsaDora – Love Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag blir det ett sent inlägg igen. Har varit på kalas idag eftersom mina kusinbarn fyller år. Sen försvann tiden och klockan blev kvart i åtta. Så kan det vara.

Jag måste ju visa fler Sugar Crush-lack eftersom jag gillar dom så mycket. Love Crush är det röda som är väldigt rött i flaskan men blir mer blekt på nageln. Även detta innehåller guldglitter och det är himla tjusigt. Min favvo är fortfarande Ocean Crush.

Applicering: Otroligt lättlackat och det räcker med två lager. Torktiden är snabb.

 

English:

Sugar Crush, Summer 2013
Sent for review

Late post today but I just have to show you another Sugar Crush polish. I’m so in love with these. Love Crush is deep red in the bottle but turns paler on the nail. Still very beautiful. It has also gold glitter.

Application: Very good formula and two coats. Good dry time as well.

 

IsaDora - Love Crush 02

IsaDora - Love Crush 03

IsaDora - Love Crush 04

IsaDora - Love Crush 05

IsaDora - Love Crush 01

 

4 reaktioner på ”IsaDora – Love Crush

  1. Det ser riktigt snyggt ut! Jag kan dock inte bestämma mig för om jag behöver det eller inte.. Zoya har ju också ett rött texturlack men det är nog lite mörkare i tonen.

  2. Ping: Depend – 2061 Poppy (Sandiga veckan) | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

