Depend – 2063 Jade

Kollektion: Rough Sparkle, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nämen, det är ju redan onsdag igen. Alltså är det dags för Karin’s Gröna Onsdag och det är alltid lika kul. Det börjar dock bli dåligt med grönt i otestat-samlingen men det kommer nog aldrig hinna bli helt tomt. Grönt är ju något man klickar hem titt som tätt.

Depend 2063 Jade är en förmodad dupe till Orly Aqua Pixel och dessutom finns det ett liknande lack i IsaDoras kollektione Sugar Crush. Jag har sagt det förr, jämförelser kommer men det blir nog om någon vecka. Först ska jag jobba klart sista veckan innan semestern och sen blir det en vecka i Bulgarien. Då blir det en bloggpaus en hel vecka.

För att återgå till lacket. Det ser blått ut på bilderna, absolut. Det är mer grönt i verkligheten men har en stark blå ton. Jag är verkligen förtjust i det här så det gör mig inget att det finns dupes. Det torkar verkligen till en grusig och gnistrig finish och det har väl inte undgått er som läser min blogg att jag gillar finishen. 🙂

Applicering: Löjligt bra formula och det täcker med två lager. Snabb torktid.

 

English:

Rough Sparkle, Summer 2013
Sent for review

It’s Wednesday and and that means that we will see a lot of nice greens out there. Karin will post a list of today’s all green manicures later this evening so don’t forget to visit her later. 🙂

I have a dupe to Orly Aqua Pixel to show you today. I’m pretty sure it is a dupe anyway. Comparison will come up soon…but first a week in Bulgaria. 🙂

I know that this looks very blue in the pictures but in my eyes it’s green irl. Very blue toned though. This one is cool too. Rough Sparkle is a perfect name for this collection.

 

Depend - 2063 Jade 02

Depend - 2063 Jade 03

Depend - 2063 Jade 05

Depend - 2063 Jade 06

Depend - 2063 Jade 07

 

13 reaktioner på ”Depend – 2063 Jade

  1. Den var ju jättefin! Undrar om den fanns med bland de jag köpte, måste kolla. Jag har inte testat några av dem än, måste komma dit … :-).

  2. Superfint! Jag har Isadoras variant och förutom att den chippade fortast av alla sandlack jag testat (men ändå var hopplös att ta bort…hur det nu går ihop) så gillade jag den massor!

  3. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 26

  4. Ping: IsaDora – Turquoise Crush | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

