Angående det där köpstoppet…

*harkel* Jag bestämde mig för att inte köpa några nya lack under Juni månad förutom Nailmail-beställningen dårå. Det gick bra. Jajamän, jag klarade hela månaden. Eller vänta nu, jag köpte faktiskt ett enda lack från Gina Tricot men i övrigt, inget. *klappar mig själv på axeln*. Eller vänta nu, jag beställde ju faktiskt tre lack på Edgy Polish. Hoppsan. Men jag tyckte mig behöva det där topplacket för glitterlack ”Glitter Food Top Coat” och då kan man lika gärna beställa så att man kommer upp i fraktfritt. Eller hur? Jag vet inte om jag ska kalla det där för köpstopp men det kändes bra att säga det till mig själv hela tiden. 🙂 Nu har jag alltså så där onödigt många otestade lack igen.

English: New polishes again. Ooops.

 

Cirque från EdgyCirque: Lonesome George, Potosi (Från Edgy Polish)

Jag har inte fotat Gina-lacket Roseglitter men det ser ut att vara ett försök att likna A-England She Walks In Beauty.

Så åkte jag ju till Bulgarien utan några förväntningar på lack men kom hem med fjorton spännande flarror. 🙂 Golden Rose flirtar hej vilt med indie-trenden och jag hittade massa roliga glitterkompotter.

Golden RoseGolden Rose: (Från vänster uppifrån) 105, 110, 111, 44, 114, 101, 123, 07

Perfect Nail PolishPerfect Nail Polish verkar vara ett bulgariskt märke. Det kan hända att lack-namnen står på bulgariska men jag kan då inte tyda. Kanske ska fråga min vän.

Nailmail Juni 13Från Nailmail: Nfu Oh 61, 62, 66 samt Layla CE 61.

Jag hämtade även ute ett gäng lack ur OPI’s kollektion San Francisco som kom i ett pressutskick men det kommer i ett eget inlägg. Hoppas ni får en skön måndagskväll. Jag drar till gymmet för första gången på ca två veckor. Får se hur det ska gå. 🙂

7 reaktioner på ”Angående det där köpstoppet…

    • Ja, det är en perfekt bonus. Jag lovar, jag studsade upp och ner och klappade händerna av glädje när jag upptäckte alla spännande lack. De andra tittade konstigt på mig och tog några steg ifrån mig. Haha.

  1. Jag har också alldeles för många otestade just nu… Tror aldrig jag haft fler än. Två och och en halv Helmer-låda… Och ändå vill jag ha fler. 🙂

  2. Fan vilken rolig shopping! Jag handlade massa Golden Rose och Perfect när jag var i Bulgarien för några år sedan. De har fina lack, Golden Rose har en massa annat kul också. Hoppas att de finns i Kroatien me. Jag är mkt avis över Lonesome George, skulle ha klickat hem den för nån dryg vecka sen, men då var den slut hos Edgy:O

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

