OPI San Francisco Collection, Hösten 2013

I måndags hämtade jag ut ett paket med nästan hela San Francisco som kom i ett pressutskick. Jag blev väldigt glad över detta måste jag säga då kollektionen ser väldigt fin och höstig ut. De lacken som saknas är, Haven’t The Foggiest, In The Cable Car-Pool Lane, Lost In Lombard och Muir Muir on the Wall. Muir Muir on the Wall är jag extra nyfiken på så klart så den kanske jag får klicka hem. Vi får se när jag tar tag i kollektionen. Ska nog vänta till Augusti i alla fall innan murrlacken åker på.

Produktbilder är inte min starka sida men ni har säkert sett dessa tidigare på andra bloggar. 🙂

 

English:

I got some bottles from OPI’s fall collection San Francisco to review. The bottles I didn’t get are, Haven’t The Foggiest, In The Cable Car-Pool Lane, Lost In Lombard and Muir Muir on the Wall. Muir Muir on the Wall is the most interesting so I think I have to buy that too. 🙂 My pictures are a bit crappy but I will take better pictures when I swatch these. 🙂

 

OPI San Francicso 01First Date At The Golden Gate, Embarca-Dare Ya!, I Knead Sour-Dough, A-Piers To Be Tan
Dining Al Frisco, Keeping Suzi At Bay, Incognito In Sausalito, Peace & Love & OPI

OPI San Francicso 02Wharf! Wharf! Wharf!, It’s All San Andreas’s Fault, Alcatraz…Rocks

6 reaktioner på ”OPI San Francisco Collection, Hösten 2013

  1. Vilket roligt utskick, helt kalrt många fina lack, speciellt Alcatraz…Rocks, möjligtvis en del pga namnet som gör det till ett måste iallafall i min samling 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

