Spännande godis från Norway Nails!

Och där blev det en ofrivillig bloggpaus. Det har varit 30-årsfest, fint väder, biobesök och då får naglarna snällt vänta. Vi var på Baksmällan 3 igår och även om jag inte hade höga förväntningar så blev jag lite besviken. Jag skulle nog lägga pengarna på en annan film om jag vore er. 🙂

I förra veckan fick jag hem ett jätteskojigt paket från Wenche på Norway Nails. Alla lack tilltalar mig och jag har testat ett som jag eventuellt visar senare idag. Jag trodde att jag skulle hinna med en Blå Måndag men det gick i stöpet. Så antingen blir det en holotisdag eller en Blå Tisdag här. Har inte bestämt mig än.

Bilder på lacken som kom i utskicket kommer här:

 

English:

I’ve got another delivery from Wenche at Norway Nails. So fun and interesting polishes. Can’t wait to try them all.

 

Norway Nails Juli 13 01Lynnderella – Topaz Optimism, Lynnderella – Diamond Light,
Liquid Sky Laqcuer – Faerie Wisdom, CrowsToes – Bunny Slope

Norway Nails Juli 13 02Contrary Polish – Anna Maria, Nailstation – Crush On Corals,
LilypadLacuer – As Good As Gold, Pretty Serious – Something Strange

5 reaktioner på ”Spännande godis från Norway Nails!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

