Orly – Sparkling Garbage

Kollektion: Mash Up, Summer 2013
Utskickat i recensionssyfte

Då var det dags för Karin’s Gröna Onsdag igen. Huvaligen, vad tiden går äckligt fort. Jag vill inte att semestern ska ta slut men dagarna bara flyger förbi.

Jag gav mig på skira Sparkling Garbage eftersom jag har låtit lacket stå alldeles för länge utan min uppmärksamhet. Nu fick det alltså komma fram och det var verkligen på tiden för det är en liten läckerbit. Basen är så skir, så skir men går att bygga upp. Färgen är ljust och mjukt grön och lacket är alldeles fullproppat med holografiskt glitter. Alldeles galet glittrigt alltså så det där med garbage förstår jag inte riktigt. 🙂

Applicering: Skirt är det banne mig men jag har tålamod och efter fyra lager var jag nöjd. Det är lättlackat och torkar fort så det funkar fint att måla flera lager.

 

English:

Mash Up, Summer 2013
Sent for review 

Already Karin’s Green Wednesday? Time flies and I don’t like it when it does. Especially not on my vacation. I like green though. 🙂

This Green Wednesday I have Sparkling Garbage to show you. Sheer, sheer light and soft green with lots of holographic glitter. I mean, really a lot. Gorgeous and incredibly sparkleicious. 😉

Application: Very sheer but it builds up and covers in four coats. No problem with this formula. Easy to apply and dries very fast.

 

Orly - Sparkling Garbage 01

Orly - Sparkling Garbage 03

Orly - Sparkling Garbage 04

Orly - Sparkling Garbage 06

Orly - Sparkling Garbage 07

Orly - Sparkling Garbage 08

 

9 reaktioner på ”Orly – Sparkling Garbage

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 29

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

