FNUG – Psychedelic

Holofredag och äntligen är jag med. Känns som att det var jättelängesedan jag deltog i holofredag men jag kan ha fel. Glöm inte att kika in hos Kerstin senare idag för mer holohärligheter förresten.

FNUG dök upp i förra veckan via Nailmail. Äntligen har jag fått ha detta märke på mina naglar och jag kan säga att Psychedelic är det mest holografiska jag sett i hela mitt liv. Det är galet. Helt galet. Silver må vara trist emellanåt men när regnbågarna ser ut så här…då saknar jag ord. Därför blir det en himla massa bilder idag. Känner att jag inte kunde fånga hur coolt det här lacket verkligen är med min kamera. Den är kass på hololack, tyvärr.

Applicering: Med Aqua Base, helt ok. Inte helt problemfritt ändå men ok. Tre lager för full täckning och supersnabb torktid.

 

English:

I’m preparing a post for holo friday. Tomorrow (today) there will be no time for the blog so I have to write the post now. Don’t forget to visit Kerstin for more holo beauties.

At last I’ve tried FNUG. This one, Psychedelic is totally crazy and the most holographic polish I’ve seen in my entire life. Oh my! Silver and crazy, crazy rainbows.

Application: Over Aqua Base, ok application. Not flawless, but ok. Three coats and super fast dry time.

 

FNUG - Psychedelic 05

FNUG - Psychedelic 06

FNUG - Psychedelic 08

FNUG - Psychedelic 09

FNUG - Psychedelic 10

FNUG - Psychedelic 12

FNUG - Psychedelic 01

FNUG - Psychedelic 03

FNUG - Psychedelic 04

10 reaktioner på ”FNUG – Psychedelic

  1. FNUGs holografiska lack är nog faktiskt bland de mest holografiska jag någonsin sett… Kan meddela att Fantastica är ÄNNU mer holografiskt.. 😉

  2. Jag har inte köpt några av dessa holografiska lack just för att de tre färger som erbjuds inte är mina favoriter. Vilket är synd, för det är verkligen sjukt holografiskt!

  3. Ping: LilypadLacquer – As Good As Gold | ClawsInColor

  4. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

  5. Hej! Hur tycker du hållbarheten är på detta och andra FNUG lack? En vän har köpt detta och jag ett annat av HOLO-lacken och är helt olika nöjda. Jag tycker det funkade toppen, hon tyckte det var jättedåligt.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

