IsaDora – Coral Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Coral Crush, min sommarfavorit. Jag bar det en hel vecka i Bulgarien och det stod emot sol och bad och jag har det på tånaglarna. Det har även fått åka på ytterligare en gång eftersom jag inte fotade det när det var nymålat första gången. Jag behöver en back-up.

Coral Crush är eventuellt en dupe till Zoya Destiny men det känns som att Coral Crush är snäppet mer koralligt. Båda blir åt orangehållet med två lager men jag önskar nästan att Coral Crush hade sett ut som det gjorde med ett lager. Då är det mer korallrosa men det blir tyvärr alldeles för mycket VNL med endast ett lager. Guldglittret är inte blygt då det glittrar som sjutton. Så vackert så.

Applicering: Här finns inget att klaga på. Lättlackat, två lager och snabb torktid.

 

English:

Sugar Crush, Summer 2013
Sent for review

Coral Crush, my favorite this summer. I’ve had it on my nails for over a week when we visited Bulgaria and it looked great even after a week. I have it on my toes and I have used it once again since I had to take photos of it. So gorgeous.

It can be a dupe to Zoya Destiny but I’m not sure. Destiny can be a bit more orange and Coral Crush a bit more coral. It has the beautiful golden glitter and it just sparkles like crazy.

Application: Nothing to complain about here. Two coats and fast dry time.

 

IsaDora - Coral Crush 08

IsaDora - Coral Crush 02

IsaDora - Coral Crush 03

IsaDora - Coral Crush 04

IsaDora - Coral Crush 05

IsaDora - Coral Crush 06

IsaDora - Coral Crush 07

 

9 reaktioner på ”IsaDora – Coral Crush

  1. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

  2. Ping: KIKO – 640 Poppy Red | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

