OPI – A-Piers To Be Tan

Kollektion: San Francisco Collection, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag visar jag ytterligare ett lack från OPI’s höstkollektion, A-Piers To Be Tan. Jag vet att jag skulle ha väntat till Augusti men jag klarade inte av att vänta. 🙂 Detta var det första lacket jag valde att lacka med ur kollektionen för att jag direkt visste att det inte var min kopp te samt att jag sparar de bästa till sist. Det är kolabrunt och har en krämfinish. Det är inte fult men inte supertjusigt heller. Jag gillar glada, härliga färger och ska det vara en halvsnygg färg får det gärna ha en rolig finish i alla fall. Min kompis tyckte att det såg ut som legohästbrun och efter det kunde jag inte riktigt se någon skönhet i lacket. Haha.

Ok, så illa är det inte. Det är bara det att jag inte brukar falla för bruna krämlack men ska man ha ett så är detta en bra kandidat då det ser jämnt och fint ut på naglarna.

Applicering: Samma formula som Keeping Suzi At Bay. Lite rinning men ändå helt ok. Två lager och snabb torktid.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

Another polish from the San Francisco Collection. A-Piers To Be Tan is caramel brown and has creme finish. Not really my cup of tea but not ugly. Brown cremes are not my favorites but this is not bad. My friend thought that the color reminded her of lego horses. After that I had problem seeing the beauty in this one. Haha.

Application: It has the same formula as Keeping Suzi At Bay. A bit runny but still ok. Two coats and good dry time.

 

OPI - A-Pers To Be Tan 02

OPI - A-Pers To Be Tan 03

OPI - A-Pers To Be Tan 04

OPI - A-Pers To Be Tan 05

OPI - A-Pers To Be Tan 07

OPI - A-Pers To Be Tan 08

 

9 reaktioner på ”OPI – A-Piers To Be Tan

  1. Jag tycker verkligen att det ser underbart ut, tror jag kommer älska det! Jag är ju himla förtjust i varma kolatoner, de är så mysiga att bära. Men jag kommer nog vänta med att testa min flaska tills jag fått lite höstkänslor.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

